luni, 15 iunie 2009

Neatza

Nu stiu cat de bine o sa ma descurc cu vorbele pe aici dar inainte sa ziceti de ce mia trebuit blog daca nu ma descurc atat de bine in scris, ei bine aflati ca eu eram asa mai paralela cu chestia asta
si astfel, cand un prieten nebun ma intrebat daca vreau sa scriu pe un blog,am zis ca da, da la mine a fost asa in gluma mai mult pt ca nu prea stiam ce inseamna si nici ca el chiar o sa faca blogu si dupa o sa ma bata in fiecare seara la cap sa zic nume, motto si sa scriu ceva, sa scriu despre orice. Poi io nu stiu sa scriu despre orice,imi trebuie un indiciu ceva,orice asta e cam...hmm...e cumva.Si cum de sa gandit prietenul acesta la mine,ca de fapt nu ne cunoastem personal, doar pe mess, cat am fost ocupati sa o barfim pe colegutza mea si amica lui:D, ea stie ca o iubim,da nu si pe "amicul" ei,e da asta-i alta poveste mai lunga. Asa...si ziceam ce la marcat pe el,daca pot sa zic asa
de ma intrebat pe mine daca vreau sa scriu...ca el ar vrea blog,desi io n-am inteles nici acu care-i faza cu el, dar nu prea le are cu cuvintele in scris...si i-am zis ca nici eu nu prea ma descurc,dar el batman,batman domle, k sunt singura fata din lista lui care are carti preferate pe hi5 si deci stiu,acu ma alinta "filozoafo":Ddragutz din partea lui si ii multumesc pt incurajari,dar mai am mult de mancat:)...da in fine acu cum necum iata-ma...cu blogu facut scriind despre orice, batuta la cap, mult pana a trebuit sa gasesc ceva,in marea de orice, dar la fel de paralela cu ce inseamna un blog ca si pana acum...si probabil faptul asta imi da asa si un sentiment de teama,sau nu stiu daca asta e cuvantul,mi le gasesc cam greu,dar o sa incerc sa fac chestia asta,orice ar fi ea...si probabil cu timpul o sa-mi dispara sentimentul asta de nou,de necunoscut si o sa fie ceva normal. Probabil atunci o sa regret ca nu mai simt asa o emotie cred ca e asta si no sa mai fiu total aeriana ca acum.

Un comentariu:

  1. buna acuarela, te descurci foarte bine cu cuvintele, poti fi asemanata unei deschizatoare de drumuri, celebru personaj in Romania.
    eu te-am citit cu pasiune de sus in jos!
    m-am abonat la postul tau!
    ma bucur ca batman te-a batut la cap, cu greu gasesc ceva care sa ma intereseze ...
    sper sa mai scrii proza

    RăspundețiȘtergere