marți, 23 iunie 2009

Cana cu apa

neatza...am fost c-am ocupata in ultima vreme si nu prea am mai avut timp  de scris, nici inspiratie ca sa fiu sincera(nu ca as avea acu,da incerc). Dar acum au inceput sa se mai linisteasca lucrurile...si ma gandeam sa va povestesc o faza amuzanta...nu mi sa intamplat mie, ci surorii mele...da mi sa parut destul de tare. Noapte tarziu...surioara mea dormea impreuna cu sotul ei...ea la perete el la margina...pe spatarul patului...o cana imensa cu apa...in timpul somnului
cumnatului meu ii se facu sete...astfel k se trezeste si intinde mana dupa cana de apa, peste surioara mea adormita...fara sa-si dea seama, mana cu care a prins cana era cea pe care dormise si era foarte amortita...astfel apa din cana nu a mai ajuns pana la gura cumnatelului ci cana a facut o inclinatie la mai mult de 90 de grade si toata apa a ajuns in capul frumoasei adormite, adica sormea care a tresarit din dulcele  ei somn nu trezita de sarutul printului...ci de o mare cana de apa in fata...va dati seama cat de misto poate fi sa te trezesti in miezul noptii cu o cana de apa pe fata...ca sa nu mai zic ca sa udat si patul si perna si toate...si in miez de noapte surioara mea topaia intr-un picior prin casa ca sa-si scoata apa din ureche...mi sa parut prea tare faza
si imi pare tare rau ca n-am fost acolo sa-i vad fata...n-am putut decat sa mi-o imaginez cand am 
auzit povestea. Sper sa va amuze asa cum ma amuzat si pe mine:)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu